Verpligte leesstof!

Hier is besprekings van twee wonderlike nuwe Afrikaanse boeke oor elke tipe skryfwerk onder die son:

Afrikaanse skryfgidshttp://www.beeld.com/Boeke/OnlangsVerskyn/Nuttige-kaart-vir-pad-na-mense-se-leeshart-20130106

http://www.beeld.com/Boeke/OnlangsVerskyn/Die-is-nie-net-n-deurstopper-20130106Om te skryf

2 comments on “Verpligte leesstof!

  1. Hallo Daar,,, My naam is Chock Nel,,, ek wil graag weet hoe ek te werk moet gaan om van my kort stories (Humor) in E Book (Elektroniese Boeke) geplaas te kry,,, Ek is heeltemal onkundig in di afdeling en sal heel onder af moet begin,,,, Dankie,, Chocknel

    • Hallo Chock! Is jy op facebook? Dis maklik om daar vir Trisa Hugo van Boekemakranka en vir Marinda Ehlers van eBoeke vir Afrika in die hande te kry. Hulle sal jou goeie raad kan gee.

Wat dink jy??

