Wat Huisgenoot wil hê

Hier is volledige instruksies vir voornemende kortverhaalskrywers:

http://huisgenoot.com/vermaak/wil-jy-jou-kortverhaal-vir-huisgenoot-stuur/

4 comments on “Wat Huisgenoot wil hê

  1. Huisgenoot het verlede jaar my kortverhaal gepubliseer en dit was so ‘n lekker voorreg! Kort nadat ek hierdie jaar weer ‘n kortverhaal ingestuur het vir goedkeuring, het BLAASKANS verdwyn! Ek mis dit!

    • Ja, dis ‘n wonderlike gevoel!
      En ek het nie eens geweet Blaaskans is weg nie – ek het onlangs nog iemand aanbeveel om daar te probeer!

      • Hallo Alta – Dankie, sien vandag eers jou terugvoering! Blaaskans was net tydelik weg(om en by September/Oktober 2011) Nou probeer ons maar weer!

Wat dink jy??

