Ons leen vandag hierdie gedagtes oor karakterisering van Nadia de Kock vir ons beginnerskrywers. Dankie, Nadia!!

Nadia de Kock

Volgens my is redakteurs en manuskripontwikkelaars die unsung heroes van die boekbedryf. Sedert ek my eie klein uitgewery gehad het en manuskripte moes beoordeel het ek nogal simpatie ontwikkel vir redakteurs en manuskripontwikkelaars soos Madri Victor.

Skrywers (ek is self een en ek weet waarvan ek praat) vind dit soms moeilik om afstand te kry van hul werk. Die ou-ou raad is om jou voltooide manuskrip vir ‘n week of ses weg te sit en aan ander goed te werk voordat jy dit uithaal om te redigeer. Daar is foute wat mens nou eers sal raaksien en wat jy self kan regmaak.

In ‘n The Writer-artikel, Apply a book doctor’s eye to your own fiction, lig vooraanstaande redakteur Elizabeth Lyon ‘n klomp probleme met manuskripte uit. Hier is ‘n paar skete waaraan karakters ly asook die medisyne wat sy daarvoor aanbeveel:

Skeet nommer een: Onderontwikkelde karakters. Hierdie…

View original post 310 more words

Wat dink jy??

