Dagboek van ‘n romanseskrywer (3)

Ek het my doelwit bereik en elke dag my duisend woorde geskryf. Plus nog ‘n klompie.
Nou hoekom voel ek dan nie wonderlik nie?
Omdat ek vermoed ek is nou by daardie sagging middle. Een derde van die manuskrip is voltooi. Al die karakters is bekendgestel. Daar is rede tot konflik. Hulle is op ‘n interessante plek. Detail oor die omgewing is interessant, maar nie oorheersend nie. (Hoop ek!) Detail oor hul beroepe is interessant, maar nie oorheersend nie. (Hoop ek!!) Die held en die heldin is fluks besig om verlief te raak. En nou? Hoe gemaak dat hulle nie eenvoudig in mekaar se arms val nie???
Ek weet nie!
Dus: Tyd vir selfbeheersing. Ek laat hom rus tot Maandag, probeer om nie te push nie.
Hoop dit help!!!

Wat dink jy??

