Dagboek van ‘n romanseskrywer (2)

Dis half tien op ‘n Saterdagaand en ek het my doelwit vir die week bereik. ‘n Dag laat, maar darem. En ek kan sweer dit het iets te doen met feit dat ek so gek was om my persoonlike stryde op die internet te begin uitsaai … ‘n Mens het darem jou trots!
Van Maandag tot Woensdag het ek fluks gevorder. Behalwe dat ek soggens te lank gedraai het met allerhande noodsaaklike en minder noodsaaklike dinge wat gedoen moet word, en dan teen die middag eers pootuit voor die rekenaar beland het.Verlede week se moord op ‘n paar honderd woorde werp nou vrugte af. Daar is meer geleentheid …
Lees verder byhttp://marilecloete.wordpress.com/2010/09/18/dagboek-van-n-romanseskrywer-2-2/

Wat dink jy??

